lazy sunday

idag är det söndag. (eller är det det?) den dagen då man inte ska göra ett skit, och det har jag lyckats reält med idag. och idag har jag även suttit utan tjocktröja utan att skaka av från stolen. helt amazing. jag börjar bli frisk! :)
 


sovit länge [check]
ätit frukost och tittat på meningslös tv (loch ness ffs) [check]
knarkat halstabletter [check]
gjort läxa [check]
knarkat halstabletter [check]
slått in lillies paket [check]
fått frisk luft ute på åkern [check]
handlat [check]
knarkat halstabletter - de tog slut [check]
smaskat kaffe och kanelbullar till på freaky friday [check]
spelat bas [check like hell]
ätit middag [check]
duschat [check]



NÄHÄ, KIM NOVAK BADADE ALDRIG I MITT BADKAR HELLER, INTE SKRIVER JAG EN BOK BARA FÖR DET!


btw så vet jag vem som tror sig kunna sno min soulmate (vilket antagligen faktiskt kommer att gå) och det var väl en positiv överraskning. inte någon av de små bajsungarna jag först tänkte på! well, nu ska jag titta fiilm och äte godis :)
TTFN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback