¡jag vill bli friisk!

jag fryser. skakar. hostar och snorar. jag har ont i huvudet och kan inte sova. GÖR MIG FRISK!
btw, det brann i sandby igår - eller ska jag säga, brandby *budumtischh*
idag har det varit en meningslös skoldag, förutom samhällslektionen. jag skulle inte gå till skolan men bestämde mig för att gå på första, eftersom vi kanske fick något viktigt papper inför provet - och den anledningen körde jag hela dagen. efter skolan fikade jag med mamma - caffemocha och en chokladkakskaka på mormors. MUMS :) träffade min drömprins för fem sekunder också. finfint. :)

min baslärare ringde mig, men jag han inte svara. nu ringer han inte tillbaka. HEARTBREAKER!

 
annars är jag ganska död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback