"i'mb sick"

boo you whore!




jag har tråkigt. jag är sjuk. varför har jag minnen av att det var kul att vara sjuk när man var mindre?! det suger mer än det mesta. tacka vet jag min nya tjockiiströja. den är varm och gosig, gått omkring i den hela dagen. smittat ner alla på ICA - MOHAHAHAHAHAHA. nej tack till dagens schema; tittat på tråkig tv, gått omkring och dött hit och dit, internet har dampat och jag orkar verkligen inte göra läxa. inget vettigt alls har jag gjort. verkligen, faaan vad tråkigt!

jag hissar
. Replay Music - som idag har givit mig över sex timmars musik av muse

jag dissar
. det senaste Windows Live Messenger - har inte fungerat på hela dagen plus att det är fult


frågan är: vad hände med lördagsplaneringen, chicks?

KAFFEKAFFEKAFFEKAFFEKAFFEKAFFEKAFFEKAFFEKAFFETE!

asså så sjuuuukt tråkigaa! (läses med grynet-styyle)  MEN, för att se positivt på det hela... det är trots allt vad jag gör, positiva jag. sluta deppa börja peppa! jag har fått upp tre tavlor på väggen (score) OCH min baskabel är lagad (WHOOPWHOOP)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback