meningslösa måndag



NÄ, för här är det inga godisberg inte, nä nä nä. dålig stil som faaaaaan!?

dålig dag, bra dag, dålig dag, en dag jag unde överleva hur som helst. typ. sjuk. sovit två timmar, wooho, lillie fyller år, mitt älskade illa lejonhjärta. grattz till henne. skolan var ju, mindre intressant. danska, rööeröerööe! och så två timmars svenska skrivning, KISS NOVAK ALLTSÅ! fett onödigt. sen hade vi nutidsfrågor (HAHA?) och under fotolektionen ville inte staffan ha mig i skolan längre. han sa något om att jag såg hemsk ut och att han inte ville bli smittad. I LOOOVE STAFFAN ♥

spillde ner mig själv med sven eleven kaffe och kände mig dummast i världen bland musikbegåvade. hur fan ska jag kunna bilda band med tjejer som redan har ett annat band och dessutom äger allas ballar? :O det suger hårt.

dessutom var det smör på frallorna de serverade. jag tål inte smör. aj min mage. jag har viljat spy hela dagen, speciellt när jag nästan slängde mig på marken - på en daggmask. och det supersöta uppdruckna teet som står bredvid luktar så fruktansvärt sliskigt att det liksom bara tjockar sig fast i halsen. chokladte it is. tyvärr har jag gått miste om mina spyreflexer, de är förstörda och det kan ta över ett år (för mina) att läka så ungefär såhär; jag kan spy ca. en gång om året, kul va? allt började en vacker dag (eller?) någon gång för en tid som jag inte riktigt minns hur länge... älska min svenska, överkänslighet i luftgångarna utvecklade detta irriterande fenomen. fast ganska nice ibland också, kanske...

det var då dagens onödigaste, ungefär som hela den här dagen alltså. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback