var är tommy? häär är tommy!

tommy tommy körberg ← helt klart lördagens myskväll hemma hos tove med lillie. allt handlade om, tommy körberg. "tommy körberg, kör en traktor, sug i blicken, fisk med mos"

hagmans pardey i fredags var fint. i alla fall väldigt kul och något jag antagligen kommer minnas som, sista festen som 17 år. DET VAR 17 ÅR, 17 ÅR I STADEN DÄR JAG VÄXTE UPP OCH SÅ. MÄRKER DU HUR FORT DET GÅR?


  
  

bildförklaring
1. amanda (jag) gillar amanda (till vänster)
2. henrik är nykter, det är jag och lillie också. hö hö
3. anna, laura, amanda (scotte) och carro peppar
4. tove och amanda myser
5. henrik, oliver, hampus och john.. och jag (?)
6. amanda (jag), amanda (scotte) och samuel

idag, söndag har varit. vakna seeeent. kom hem sent. gick upp. försökte få igång internet. lyckades. åkte ut i skogen. fikade på skryllerestaurangen (vem fan kan stava till det egentligen?) och sen gick jag hem, körde lite bil och sen åt vi middag och sen godis och såg the illusionist. edward norton är DMHA (drool my heart away)


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

hur går det med franskan? restaurant är förövrigt ett frankst ordbyte.



glöm inte de viktiga vi två 17 år och when I was seventeen!

2009-10-26 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback