rappakalja och somers town

helgen har varit ganska tipptopp.

lördagen väckte jag mig på morgonen för att hinna se defiance med min min min jamie! sen gick jag och glodde på åkrarna ett slag. sen var det två kalas. ett med släkten för morfar och ett knytlokalkalas för panne, fint :']

kvällen var också helt fantastisk, visst okej att jag tappade bort mig pga. felaktig vägbeskrivning (!!) men jag hittade till sara och så spelade vi spel (rappakalja) tillsammans, pratade och skrattade. sara, emma, josse, amanda och jag. och sen kom saras broder tim och hans vän. sjuukt brau, ohyes!

idag har jag inte gjort ett piss, om man tänker efter. jag har pluggat lite, varit på nova och köpt vinterskor och sen har jag kört bil. i alla sorters växlar och bland andra bilar. i trafik. WHOOP WHOOP. jag är fedigt stolt, ohyes :D

och nu mår jag som vanligt jäääääääääääääääääääävligt illa eftersom jag stoppade i mig allt godiset under somers town, som är ganska kort men fruktansvärt snygg. love it. <3


thomas turgoose och piotr jagiello är kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

vad är det för film? eller, jag kan kolla på IBM

2009-10-18 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback