onödigtpunktse

idaaaaaaaag, tog vi skolfoto. vi hade mediakunskap, lunch och sen tog vi skolfoto. fy fan. jag fick sitta ner (!!!) jag såg "flumbilden" (bilden när de fotar klassen med en jävla skylt) och jag menar, KOM IGEN? hur fan sitter jag? mina ben är liksom, borta, man ser knappt nedanför knäna. jag ser ut som ett utansmalbenochfötterfreak, hur känns det liksom. DÅLIGT!

sen hade vi text, väldigt givande. sen vare ingen matte och jag fick till flera roliga skämt på bussen in till staun. jag skrattar alltid åt mina egna skämt visserligen. men amanda skrattade faktiskt också! hagman i mitt hjääääääärta <3

gulligt att det började regna precis när jag skulle ut. blev lite blöt och sådär, men det är sånt man får ta, annars? tja, imorgon har vi engelskprov. jag tänkte plugga, men istället har jag inte alls gjort det. jag har inte gjort någonting. ingenting. värdelöst. försökt få internet att fungera längre än ett par sekunder, och det har jag ju lyckats med i alla fall. så lite vettigt har jag gjort ju.

bilden är från i lördags. woho, kul va?

btw, IMORGON KOMMER ALEX ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback