nio dagar kvar

nu är det nio dagar kvar, hoppas du har köpt ett fint paket till mig

WHOOP WHOOP. idag vare samhäll och danskprov och nu, snart är det lov. sjuuukt braa! :D

jag har inte gjort så mycket de senaste dagarna. idag lärde lillie hur ett solarium fungerar och så har jag börjat spela café world på facebook. jag har smittats av detta facebookeri. internet fungerar annars inte alls. det är verkligen bara det som fungerar i korta sekunder. (och idag, denna timme även värdelösblogg.se)

måste dock kommentera att nya säsongen av ugly betty lätt är det sötaste någonsin, jag sitter och "AAAAAHW"'ar heeeeela tiden. fett sött. OCH, jag såg buffy och vampyrerna igår, shit shit, lääänge sen, still in love with oz <3

btw, THUNDERCATS ARE ON THE MOVE,
THUNDERCATS ARE LOOSE
FEEL THE MAGIC, HEAR THE ROAR,
THUNDERCATS ARE LOOSE!



Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

du menar värdefullblogg.heartyou. eftersom den handlar om dig så är den värdefull. och thoundercats is the next best superheroes in the tvshowworld

2009-10-21 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback