mount foreverest

 
ingenting är som det var ärligt vad har jag kvar nu

eftersom jag har lovat att inte deppa och endast peppa så blir det ganska magert dessa tider. tur att man har någon som ser en i alla fall, känns bra att faktiskt inte endast bestå av luft. tack ♥

idag hade jag och min syster en ytterst meningsfull smskonversation, som hon senare beskrev det.

jag frågade henne 'vad gör du?'
hon svarar 'ligger i min säng och försöker komma fram till om det finns en mening med livet. vad gör du?'
jag svarar 'jag står vid kattedralskolan och försöker komma på vad meningen med livet är'
hon svarar 'vill du komma hit och fundera tillsammans. inte för att jag tror att man hittar meningen med livet bättre på smålands än på katte'
jag svarar 'jag kan tänka mig att komma till smålands och disskutera meningen med livet'
hon svarar 'jag tänker inte disskutera vad meningen med livet är men kom så kan vi fundera tillsammans'

när jag kom dit så byggde vi fula skulpturer av löv


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

<3

2009-10-18 @ 13:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback