läsklypsyl

anna har fått spännande lypsyl från USA, fanta och sprite och sånt. mycket goddoftande och ganska goda överhuvudtaget. filmkunskapsprov. första provet av alldeles för många innan hösten. jag dör, dör, dör.

MEN, jag återuppstår igen, för deppa är inte okej. peppa peppa peppa.

idrottslektionen var sjukligt rolig, kommer film imorgon, promise :]  scooterbandy och amanda filmade, vilket vi bara ääälskar, sjukt kul, yesyes :D

amanda: jag längtar efter min dator!
lillie: jag längtar efter min mobil!
jag: jag längtar efter mitt äpple!

älskar vad hur vi prioriterar ibland!


amanda och jag och lillie var på nova. på skopunkten hör vi någon ropa "Lillie!" vi reagerar men det var till tjejen bredvid. senare, någon minut ropar denna Lillie tillbaka till sin vän "Amanda..." och vi undrar - HUR STOR ÄR CHANSEN? jag köpte hur som helst ett ganska gulligt halsband. (se bild)


ja nä. fryser. alla spammar på msn. jag hatar msn. go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback