kanelbullensdag

vaknade med amanda på golvet, fantstiskt. hon försvann dock fort som fan. innan frullebulle.
jag repade klockan fyra till klockan sex. det var så jävla hemskt att jag typ började böla hela tiden. inte synligt förstås. jag orkar inte.
gick världens omväg men kom i alla fall fram till smålands efter ett tag. då började jag gråta på riktigt. allt är så jävla bajsbajsbajs just nu. tur att man har några som förstår det i alla fall. trots att jag inte är en av dem.

fick nybakta kanelbullar. de var sjukt smaskiga och te. och ett glas vin. det var väldigt mysigt. jag tycker så mycket om att vara på smålands med anna och daniel. det är så mysigt på något vis. speciellt innan en konsert som var så underbar så fantastisk och så helt otroligt bäst. inga foton dock. det fick vi inte ta. mwihiii. det var fint.
alltså: dagen har varit en enda jävla kurva. började på toppen, längst ner på botten mitt på dan och höjdes till toppen väl på smålands. puss.

och angående outfiten: jag vet att jag ser ganska tjock och gravid ut men jag gillar kläderna så fuck off.



tack syster för denna underbara kväll. verkligen, helt fantastisk! ♥


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

Önskar att jag kunde göra någonting så fantastiskt för dig som att få dig att slippa gråta på gund av andra och situationer som egentlligen inte borde betyda tårar. Desvärre står jag inte med i makt att hindra dessa tårars fall, men jag är så oerhört glad att du låter dem falla inför mig. Du är viktigast i mitt liv - utan dig vore jag noll och jag är glad att jag fick dela en sådan underbar förestlning med dig. Upplevelser är världen!

2009-10-05 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback