fredag

prov och mediakunskap, stan och familj.

engelskprovet gick bra, tror jag och mediakunskapen tittade vi ju bara på film, lillie har ju ny telefon så vi satt och tittade på rec innan ekke satte igång foxnews-saken, vi såg en jätteläskig scen och verkligen, skrek ut i klassrummet. HAAHA. (det var kanske roligare om man var där)

vi fikade, tove och lillie och jag, sen gick jag omkring lite på stan innan amanda kom och vi satt på nedanvåningen på EH och mös. älskade vän. ÅH BARA SÅ ATT NI VET, så ska jag och amanda gifta oss om vi är singlar vid 40 års ålder! ÅH BARA SÅ ATT NI VET, SÅ ÄR AMANDA SNYGGARE ÄN DIG!



bästaste storebrodern kom tio över sex, då stod vi och väntade på stationen. vi hämtade anna på vägen och åkte hem för en hemmakväll, familjen alldeles hel, det är inte ofta det. det blev krabbor (till mapa och alex, lasagne (till anna) och π-rååågeer (till mig) och så ost och mumma på det! :D

svampbob har fått en ny kompis, snuskpelle heter han yesbox ;)

 
 

tyvärr åt jag så mycket att jag fick ont i magen och somnade mitt i filmtitten med min bruur. :(


free graphic for myspace 
sen så har jag ju världens bästa syster också

Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

Ja Amanda är snygg, liksom du min Amandapanda. Jag ser ju dock mest ut att vara sjuk i huvudet och med tanke på att jag inhandlade en snusk pelle så...

2009-10-11 @ 23:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback