FANTASTISKT

från en bajsig skoldag. för det var den. skolan ger mig ingenting just nu. känns som om förra vintern/våras kommer tillbaka. det suger kuk. vilket är fruktansvärt äckligt.

jag gick från skolan till smålands idag. jag hittade jonathan johannson - so i took him!

IDAG, fick jag min första födelsedagspresent (inte alls 30 dagar för tidig) av min syster. JAG SKA PÅ KINGS OF CONVENIENCE PÅ SÖNDAG. WHOOP WHOOP <3



annars satt vi och tittade igenom bilder på min söta lilla lärare, i kalsonger. omg, hur ska jag NU kunna se på honom utan att skratta. shit. det var svårt redan som det var... XD

erik: jaa, så kan ni skriva shuffle på pappret, om ni har penna!?
jag: nä, jag har ingen penna...
elias: ja, jag har en penna någonstans. jah, här!
erik: jah, så kan jag ta ditt papper amanda!
jag: vadå, tror du inte jag kan stava själv, eller?
erik: jo, men jag vill inte ha tjejbaciller på min penna!

jag peppar. lasagne och sallad och lite för mycket salsa är mums mums mums. :)
och erik hassle is my loveboy. hustle baby, hustle hustle. (hassle baby, hassle hassle)
LOVE ME TO PIECES, OH OH OOOUUOH!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha fett!

åh tack, vad glad jag blir! :D detsamma!

2009-10-01 @ 21:41:48
URL: http://emgy.blogg.se/
Postat av: vicke

du är SÅHÄRRRRRRRR snygg kvinna! <3

2009-10-01 @ 22:08:44
URL: http://svediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback