UNDSDAAAG

idag lekte jag mitt alter ego, min keps har inte varit på mig på alldeles för länge. i love him. idag mobbade vår lärare oss och han slogs också. sen fick vi godis. MUUUUTA! mwihihi. vi gillar jörgen, på ett litet annorlunda och skumt vis. vi hade dessutom plåsterkrig. textlektioner har aldrig varit så värdelösa som i år.

elli är btw helt otrligt älskvärd och härromdagen (tisdags) så tappade hon faktiskt bort sig i lund!

"Gissa vad? Jag irrade bort mig i stan. Missade alla sorters bussar och nu fick jag gå ända till centralen och ta en helt annan buss än planerat. En ensam bonde i stan går helt enkelt inte ihop :-( tyvärr. Tänkte att du kanske kunde ge lite medlidande. :-D"

helt älskvärt elli, helt fantastiskt <3

baslektionen idag då ja. jag tror att erik är emot tjejer. det första han säger är typ "har du lite långa naglar?", bah wtf? och en rad andra förteelser som säkert var askalasballeroliga att uppleva men inte så kul att läsa om... hur som helst, han mobbar mig så in i, and i'm in miami bitch.

OCH NU ÄR MIN BAS STÄMD IGEN, TJOHOO, NU BLIR DET SUPERMASSIVE BLACK HOLE 24/7

omg. hittade precis min baslärares myspace. jag dör. jag är kär.


annars kan jag nog lyssna på den här och typ dö, tusen gånger om.


Kommentarer
Postat av: Elli

jag är den mest pinsammaste jag vet (A)

haha

du är söt <3

2009-10-16 @ 09:10:03
Postat av: Les Pâtes Papillon

har aldrig sett att det verkligen är ett spel i slutet

2009-10-19 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback