dags för fredagssccnuuuusk

i alla fall under kim novak badade aldrig i genesarets sjö. det var lite fredagssccnusk faktiskt. jonas karlsson *drool* sen var det en låååååååååång föreläsning på engelska med brytning på indiska. och allt handlade om att alla är lika värda men att vi svenskar är ouppfostrade som inte behandlar de äldre med den respekt de förtjänar, eftersom vi aldrig blir lika bra som dem + att hon ville att vi skulle bli hinduer! jag säger bara; HEJ TETRIS

amanda: usch fan vad jag hatar råttor och möss!
jag: ja, åh jag hatar feta guldhamstrar!
-personligen var det megalogiskt men tydligen inte, nä...

efter skolan blev det fiika med amanda, tove och lillie och sen willys med dem. seriöst ska det va! efter det blev det lite shop och sen åkte jag tillsammans med amanda (den andra) och emma och bellzi till nova och gick omkring och drägglade över snygga kläder och skor. zizzie kom även en stund 

missade bussen precis, så jag gick till ideon och hemma i sandby blev det köpa godis på ica. WHOOP WHOOP!
tacos med föräldrarna och kings of convenience i bakgrunden. men eftersom vårat internet är trasigt så blev det en låt - sen ett långt avbrott och en låt till (efter lite nya repareringar av nätverksanslutningen) men sedan stopp igen. segt. och så kommer det väl vara, det förklarar en del, det här söndriga mackapeeaaren! *uttalas nasalt*

kvällens film: the hole - lite obehaglig. lite klausofobi över det hela, och lite psykofobi för min del. kiera gjorde rätt i att dö men desmond harrington var en stor sorg. reaauwr

annars har jag ooont i magen av allt godis, men det förtjänar jag :D

 
amanda hellgren ♥ jamie bell = always love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback