D e DAGs för måndag

igår fick jag av min älskade bror:
"Åh, nyss kom håkan springande förbi mig i Haga. Att det gortfarande kan vara något som jag blir glad av säger nog en del om den mannen..."

idag fick jag av en annan älskad person:
"Skål amanda! Du är en av de bästa personerna jag vet! Dvara inte, jag har inte råd att svara tillbaka"

plötsliga och väldigt oförväntade sms är nog det finaste som finns ibland. speciellt vid dessa tillfällen.

det här är typ dagens underhållning, se den här först ↓


tänk då att den här är typ, sjukare. men visst kan mannen sjunga
 

nu ska jag dricka te och sen ska jag sova. tjoflöjt.


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha det här är det sjukaste jag har sett! han sjunger ju som en kvinna för sjuttsingen! man blir helt förbryllad...

2009-10-07 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback