BOLLY!

helgen
lördagen bestod av, en liten kort runda i skogen med mamma, pluggpluggplugg och sen barnvakt med dillemcdill. fruktansvärt oseriöst blev det ju direkt och ja, sjukt flummigt.

kvällens tophändelser; att dag säger "ska jag ta på mig min blottarrock?", messa från lillies telefon, "molly har canser och är tillsammans med daniel", gäddfiske-festivalen i blekinge, "BOLLY", sympatin för godzilla och en jävla massa som jag inte minns just nu. • helt enkelt, ganska chill att få pengar för att äta godis och titta på tv :']

söndag (idag) har väl varit lite plugg sen har vi ju gått nästan en mil, fikat hos mormor och morfar, varit på hemmakväll och hyrt film (jag handlade fem filmer, löööve fiiilm) ätit good mat och nu en jäääävla massa godis. mår som vanligt en söndagskväll ganska dåligt. alltså, toppen söndag!

btw, hejjagförsökerstartaband-tjejen ringde innan. jag ska bestämma mig tills imorgon hur jag ska göra. jag vill spela, jag gillar egentligen bandet men jag har inte den tiden som behövs. jag vet inte. blä. men se positivt och bara älska att jag har fotoprov imorgon (staffan älskar att plåga sin älskade favoritelev)
*kidding


 innerst inne har vi alla fotfetish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback