bananas



dagen har inte varit speciellt märkvärdig, i en svacka men som sagt, se positivt. ljug om att allt är bra tills det känns som om det är sant!
   en lektion, lunch på mcdonalds med brudarna (här vände faktiskt humöret en del) och sedan bananas. som för övrigt var en bra film. efter bion åkte jag hem, träffade henke på bussen, tjänade en hundring och chacha, här är jag. inget roligt, inget speciellt i alla fall. fotograferade lite (se nedan). och jag gillar att klä mig in mestyle. puss



  
PANDA IS ADDICTED TO CANDY


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

ibland ser jag faktiskt vår likhet. du är förståss mycket finare på alla sätt.

2009-10-15 @ 23:22:24
Postat av: Les Pâtes Papillon

du kan kalla mig fittläpp, hej fitta!

2009-10-16 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback