( v.

rubriken är så hårt ett hjärta.

mwiiiiihp. hej hopp, jag är helt segdegig efter jobbet. eftermiddagen blev det kontroll av material till julfesten, iiiiihk samma rum som daniel, alldeles för länge - vågade så INTE titta på honom. sen blev det i-affären-arbete med kerstin (högt stående person/tant) ändå kul. ekke var där av någon anledning, han hittade dock inte det han skulle. hö hö. 

annars, kom hem, började fixa lite med det reportaget om paris-resan (för snart två år sen) -TJO, jag har börjat! wow, jag är grymt stabil och yesbox, you have to like it. eller inte. det blev några meningar om egentligen ingenting, och nu klunkar jag te ur min finfina mugg och tittar på andra avenyn. puss ♥ 

 
jag älskar min kopp. jag älskar dig också.
men det får du inte veta. hemlis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback