tisdagar är INTE OKEJ!

idag... IDAG FYLLER AMANDA ÅR, TJOGHOOHOHOHOHOHOOOOOOOOOWOWHOAOWJOKWOAJOWAAAAAHIWAH! ♥ ♥ ♥

annars, ingen ork för plugg. knarka kanelbullar och annat snask. hittade choklad och glass. shit. annars hade jag varit däckad för länge sen. socker ger mig ork att orka. mwiahwiawhaiwiwahwiwia. skittrött. sov till fyra i morse, vaknade av mardrömmen då jag var tvungen att dra ut mina döda föräldrar ur bilens taklucka. var tvungen att dubbelkolla att de fortfarande levde. mamma gav mig en förklaring nu, ikväll. det är fullmåne. alltså inte helt konstigt att jag inte kan sova. suck, dessa värdelösa gener ibland alltså.

*för den som inte vet, så ligger det i släkten att inte direkt kunna sova när det är fullmåne

annars, händer inte så mycket, orkar inte mycket. jobbat, punkt slut. ätit. chillat. avlidit men positivt ska det vara, så därför säger jag att jag är Amanda Positiv Hellgren, (namnet på facebook kommer nog att snart bytas tillbaka, men ändå)

pers mms för över ett år sen. du vet inte hur mycket jag älskar dig än min vän.


nu ska jag dricka upp mitt te, borsta tänderna, läsa en rad innan jag somnar med boken i huvudet (ganska bra på det) puss

__________________________________________________________________________


ibland finns det nog mer poesi i oss än våra vackraste idoler. vi ska rymma du och jag. och våra vackraste drömmar. så är det bara. vi har inte längre något val.

lars winnerbäck
du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt luften är ren, allt blir precis som man förväntar sig

oktoberregn
själv känner jag att världen hänger på sniskan och att jag snart, när som helst nu tappar balansen och trillar mot en annan världsdel. kanske är det precis som man förväntat sig, bara att jag inte är en av dem som insett det. alla har vetat att det skulle hända, när det kommer att hända medan jag bara strövar omkring och drömmer, önskar och väntar på fallet.

septembertårar
när jag gick på marken idag fick jag svindel. jag är inte van vid att gå ensam och stå på egna ben. men igår fick veta hur det kändes och hur det verkligen känns att bli lämnad i mörkret utan någon, någon alls. Jag vill aldrig känna att luften inte kommer ut ur mina lungor som jag gjorde inatt, och jag vill aldrig såra någon som jag har blivit sårad idag


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

vilka har skrivit texterna? vem är oktoberregn och septembertårar?

2009-11-18 @ 15:59:37
Postat av: panda

lille och jag. oktober och september för månaden då vi föddes.

2009-11-18 @ 22:42:06
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback