the studio october 30



min födelsedag tillbringades till största del på våning 12 i turning torso med mama do och min älskade sis. helt fantastiskt. och ja, bara för att jag har blivit ombedd så här kommer alla bilder, jag är nöjd med en, kanske två. men här är dem på mig i alla fall!

             

och såklart, för att förminska mitt tillfälliga feta ego (känns skumt att lägga ut 12 bilder på sig själv) så kommer några bilder på mamma och anna också, inte för att jag frågat dem men vad fan, i know they want it!

              

Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

jyst ändå att du inte lägger upp min hatabild.

alla bilder på dg är fina som snus!

2009-11-10 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback