skräddaren säger nej

 OMG, MINEN XD

skräddaren säger nej till att vakna i ett rum som stinker spya och inse att kläderna på golvet är orsaken, klumparna i håret inte är hårvax och smaken i munnen inte är killens jag mös med igår. MEN FY FAN VAD KUL DET VAR <3

* plötsligt blev jag medbjuden till en fest i veberöd, jaja, klart sa jag. kul som fan ju. vi kommer först, till en killes 20-års fest, vi känner inte killen, någon av oss. RANDOM. men sen en timme senare så kom alla vi kände och ja, jag och johanna drack lite överdrivet mycket vodka på alldeles för lite tid. tappade mammas busskort och kräk på allt. toppen, nej men faktiskt, jävligt bra :D <3

idag vaknade jag ganska hårt som ett vrak. gick och drack vatten, spydde upp det + blod. (läskig grej som händer varje gång jag spytt, eller hostar mycket vid förskylning - blodkärl i halsen går sönder, repar sig myyycket långsamt och idag började det till och med blöda när jag sjöng ._. suck) men men, man mår som man förtjänar, right? :D <3

söndag idag, märks. dock städat uuuvanvuuuningen, smör smör smör. HA HA, nej, blev fruktansvärt äcklad när jag hade typ miljoner miljarders hårstrån under fötterna så ja bah, nä! och musik. mums. basplånkande har det också blivit, och en liten solning och en liten rundtur, såg porco rosso (en av filmerna jag fick i födelsedagspresent)  ska fota allt det där som jag inte har lagt upp här än, födelsedagspresenterna alltså, bara en månad sen ju. hö hö.

nej men ja, ätit god mat, godis och ben & jerry's *DROOOOOOOOL* söndagsfilmen blev eagle eye - återigen *DROOOOOOOOL*, i love shia. mums mums mums. BRA DAG, BRA DAG. älskar världen ibland trots att allt är helt fel och fail, amanda positiv hellgren - yes i am! (yes i am HUUUH)

jag har min andra pyjamas idag. lite liten men wtf, världens sötaste har addat mig på msn, dock kan jag inte byta status till online så det får lösas imorgon. mwiwiwahaiwiwjiawiwaiwkai. jobba imorrn. ._. shit, go'natt sexbomber ♥


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

VARFÖR HAR DU SÅ MYCKET SNYGGARE HÄNDER ÄN MIG?

(resten av dig är snyggare också förståss, men jag har tänkt på det mycke den senaste tiden. varför har jag så fula händer?:)

2009-11-24 @ 11:31:41
Postat av: panda

HAHA, WHUUUUUUUUUT? fan vad skumt, jag har alltid hatat mina händer för att de är så små och tjocka, jag har manliga händer, har alltid avskytt dem ju! XD

2009-11-24 @ 14:26:33
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback