red lipstick. fish and chips. orange juice. and trips to the seaside.

inte för att fish and chips hör till mina favoriter. fisk och jag är som mammas ketchup på pizzasallad = det borde altså vara olagligt. jag är trött. härligt att för en gångs skull vara trött och hemma innan klockan tolv. love it. ska sova nu.

bitiidubbeljou. ett tips till världen - vill du orka något mer än att typ, flumma - lev INTE på choklad, tårta och kaffe. jag är darrig av allt docker och koffein.

ensam på baslektionen idag, i'm tha best ohyes. and i lööööve erik. hö hö. nej nej, det är bra dagar, man hinner inte tänka så mycket, inte göra det man egentligen borde. jag glider mest på skratt och leenden, allt annat orkar min hjärna för tillfället inte redigera. positivt eller bara dåligt. bra eller anus. det vet jag inte. men som sagt, orkar inte direkt tänka på det. jag ler, och så länge jag tittar dit världen ler tillbaka så orkar jag nog med pungsparken som antagligen kommer när som. vilken jävla tur att jag faktiskt inte har en kuk.

puss

(nya hårfärgen )

"I like things that don't make sense
No need lies no false pretence
No pop-up polls or pasted pictures
Dreams of fame or chasing riches
I like girls who like their friends
Not chasing blokes or fashion trends
She doesn't care if she's looking daft
That kind of girl always makes me laugh

And I don't mind when I look a fool
When I try being nice try and stick to the rule
Your face goes blank like you're trying to test us
And I've used my bank of romantic gestures
I don't mind when you laugh at all of my lines
I've tried to impress you a million times
You brush them off but you still looked flattered
My minds gone blank and my brains are scattered all over all over
And then you win be back with a look of affection
Your timing was done to real perfection

Oh really girl I must confess
Yeah really girl I'm quite impressed"

LOVE IT ♥
(it's about me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback