onsdag mitt i veckan

bra dag bra dag. förutom möjligen den extrema huvudverken som drabbade mig under dagens ica-besök. jag la mig och ville sova på sängen, men nej nej nej, jag bet ihop - svalde ett x antal piller (alldeles för många och massor olika = ganska dåligt) och in mot malmö, vinylbaren och titta på de fantastiska mockingbird wish me luck oooch love and happiness. mycket fint, orkar inte skriva ordentliga omdömen idag, balletrött ju. kan ju dock nämna att jag är förvånad över att jag verkligen upptäcker hur snygga dem är, gång på gång. idag insåg jag nämligen att joakim är sjukt snygg. jag är inte kräsen och ändå...

jag vet inte, det finns något i alla tror jag och så fastnar man för vissa. "amanda-kille" är sedan en tid benämningen på en viss typ av killar, själv har jag inte riktigt förstått det än, men kanske just för att jag är amandan i sammanhanget. men men, det enda jag hoppas på är att någon ska inse att men gud, den där amanda är ju verkligen "min-typ-av-tjej". jag väntar, väntar, väntar.

puss ♥


http://www.myspace.com/mockingbirdwishmeluckswe
http://www.myspace.com/lovehappinessband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback