nej nej, inte idag

förlåt, jag har varit dålig. stygg llama! och jag lovade att skriva idag. men det jävla helvetesbajsäckelkissvaccinet har gjort mig död. eller egentligen har det varit väldigt upp och ner sen jag tog sprutan vid ett idag.

1. från att jag tog den och två timmar frammåt kände jag ingenting
2. efter det, blev jag sur och irriterad
3. jag åt middag, drack kaffe och satte mig på bussen - dåligt! mådde illa så in i helvete, ville bara ut
4. jag blir helt sjuuukt övertrött och skrattar sönder på baslektionen, börjar vingla och bete mig allmänt alkoholpåverkat.
5. kom hem, pratat som en pratkvarn jättelänge och bara däckar ihop. kokar te. och illamåendet är på plats igen, tillsammans med huvudverk och frossa.

alltså, FUCK VACCIN!
(säkert jättebra i framtiden och så, men jag vill gärna ha känsel i vänsterarmen också)

MEN, jag kan gå som en normal människa, alltså inte baklänges :D

btw, så finns det ett tecken i mina noter som jag har döpt till "lussebullstecknet", elias och erik må tro att jag är dum i huvudet, men jag tyckte det såg ut som en lussebulle. och tro det eller ej, men det blir inte bättre när dem börjar prata om att kurt cobain åt lussebullar och drack svensk julmust när han skrev sin musik. jag grät av skratt. älskat.


fått min praktikplats också, fyra veckor på PoG (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????) BAH WHUUUT?
jaja, det ska nog gå. jag dör nu. mitt te är kallt. tråkigt. äckligt. synd. puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback