mys hos malin

helt fantastisk kväll. en såndär kväll då man inser vad verkligheten borde innebära. när man inser att man faktiskt är en person. helt sjukt bra.

tacos. prat. grönsaker med dippa. popcorn. godis. harry potter. malin, zizzie och mirelle. bäst. punkt slut.

jag insåg verkligen hur jag vågar ta plats, och det måste betyda att jag faktiskt vågar vara mig själv. jag satt och snackade helt sjukt mycket, jag tyckte jag var jobbig själv men de lyssnade och ville höra. intresset över att jag ens existerar var liksom, WOW! jag har glömt hur det är att umgås med människor som visar att de tycker om en. mycket.


"älskar dig också!"

NI ÄR BÄST ♥

__________________________________________________________________________

btw. bildextra, harry potter snyggingarna
(eftersom harry potter mest är liten och söt i de filmer jag hann se så blev det like this, yeaaah)


chris rankin as percy weasley
(typ finns inga söta bilder på honom ju, se filmerna :'])


sean biggerstaff as oliver wood


oliver and james phelps as the weasley twins
(james är fortfarande snyggast!)


robert pattinson as cedric diggory
(hann inte med den filmen, men kom igen!)


tom felton as draco malfoy


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

först och främst vill jag bara skriva att det känns skitskönt att läsa att världens bästa människa (iallafall den jag har fått träffa) äntligen får känna av att hon verkligen är det, dvs få den "uppmärksamheten" och den "kärleken" hon förkänar (som du märker hittar jag inte de bra orden - men jag hoppas du förstår) sen måste jag säga att av de personerna ur harrygänget du räknat upp (som bilder) är alla skitsnygga (enligt mig, bortsätt från malfoy)

2009-11-18 @ 16:19:05
Postat av: panda

men han som är så snygg. (a)



eller hur, det känns konstigt men samtidigt otroligt fantastiskt. att kunna sitta och prata prata prata utan att någon blir liksom, trött på det. eller, ingen som avbryter i alla fall. känns bra, helt otroligt!

2009-11-18 @ 22:45:59
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback