lurifix

internet dampar sönder. jag somnade på skrivbordet för andra gången på mindre än en vecka. läxa gör mig trött. nu ska jag faktiskt kissa, sen ska jag sova. eller ja, läsa några rader kanske, men det gör mig oftast trött. så ja, sova.

hoppas på lika söta drömmar som inatt, de var nämligen de finaste på länge. fina men omöjliga. kärlek är omöjligt. bilderna frå la hippiekalaz kommer väl imorgon eller nåt, när internet kanske inte tar tio minuter på sig att öppna en hemsida. suck my computers dick (jag vet att den har en, någonstans)


en av ett trettiotal för många sånna här bilder, de kommer också en dag.
nu har det här tagit över en halvtimme att skriva, trots att jag stängt ner allt annat. nu orkar jag inte läsa. nu ska jag sova. slurp

Kommentarer
Postat av: Djuf

x3 också! hah. men du, kärleken är inte omöjlig, den är bara väldigt förirrande för djufar som oss. men jag upplevde soluppgången i lördags. visserligen inte med Daniel som sig bör. men jag lever på gömd och hemlig förälskelse nu. lycka till min fantastiska!

2009-12-01 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback