kram kram kräm

skrev precis ihop en önskelista till julen. "du är en sån som får världen att gå runt". ja, endast skivor och filmer på den listan, trevligt kan man ju tycka.

idag har jag jobbat från 06.55-13.05 sen gick jag på lunch, åkte till stan och shoppade lite med mamma, köpte en jättegullig klänning, blommig och allt. julklänningen 09 ohyes (sommarklänning 10?!?!?!) vi fikade också, muffins - mummaaaa. och där var dagen spikad, hemma ca en timme sen lund, kom hem en timme, sen lund igen. tjopptjopp. hittade ett par "boots" till hippiefesten, tjoho (typ) :]

basen var sista lektionen i år - snyft. kommer sakna mina älsklingar. ♥

nu ska jag sova, och imorgon blirre inget jobb utan pluggpluggplugg (svär att det inte blir mycket plugg, fast att jag verkligen borde)

orkar inte lägga till något. för trött. seg. hungrig. illamåeende. förvirrad. dum. kräm (så nära får ingen gå)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback