jobba jobba jooOObba

första dagen på PoG. ja, finns ju bloggat, behöver inte upprepa mig. onödigt. OCH NU SKREV VLAD. hur ofta händer det att folk faktiskt skriver till mig på msn? typ never ever. jag förstår varför!

efter jobbet bytade jag tröja och plattade håret igen, det är fruktansvärt vad det ska spreta fel och våga sig, onödigt må jag säga! MEN, sen sen sen, tog jag bussen in till stan för att träffa amanda min älskade lilla fjumpestumpe. hon köpte en äcklig latte och vi satt och flummade på mormors, innan vi gick till hemgården för att se på pass on traditions, älska att jag lyckades tvinga med henne dit. mohahahaaaa. de var bra och man fick heja lite på per, och flumma runt så in i helvete med amanda - kan det bli bättre? ♥

jag hör ingenting, musiken var hög och jag undrar om inte jag var det med.

amanda hjärta amanda. amanda älskar amanda. amanda blir bra med amanda. puss.


btw. red lipstick - skint & demoralised är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback