invisible

så jävla fet låt ♥

IDAG, ja, jag kom ju hem, ganska död - alldeles för lite mat och alldeles för mycket kaffe och snygga pojkar att titta på. och den snyggaste sitter fan där inne i huvudet och stör hela tiden, trummar med sinna fötter mot huvudet så hjärtat börjar slå onaturligt fort. jättejobbigt. jävla typ, va?!

jag älskar mitt hår just nu, hårfärgen är finfin, lär tyvärr inte hålla så länge :( MEN DOCK, RIGHT HERE RIGHT NOW! bild imorgon antar jag, orkar inte torka håret efter duschen och fota håret blött lär vara onödigt punkt se.

shit, space cowboy alltså, dunkdunkdunk, löööve you boy!

BTW, FANTASTISKT ATT NI KOMMENTERAR, *yaij me*

Oooooh, alahh halahh alahhh
(indisk sång)

fint fint med tove och lillie och lasse på gymmet, väldigt väldigt fint. speciellt lasses handuk med hjärtan på! ♥♥♥

ANNARS, om ni inte gillar space cowboy kan ni ju lyssna på toy dolls. love it!


Kommentarer
Postat av: Feffs

Fetaste låten <3 puzz babe!

2009-11-11 @ 16:16:20
URL: http://feffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback