i stormen, lalalaaaaaaaaaaaaaa

verkligen, hej vadå nej, storm? pff, absolut inte. hö hö!

 


toppendag. förutom vädret förstås. och att jag när jag skulle gå från jobbet var så trött att jag verkligen grät av skratt. annso trodde att jag var dumbass men yeah fo shue.

kom hem, knaaaaaaarka pepparkakor och muffins, titta och gråta (!!!!!!!!!) till gårdagens ugly betty-avsnitt, sorgligt punkt se eller vadå.

sen blev det in till lund med tovelou och lilliedou och titta på don't forget to kiss your mother goodbye, (hasselateatern) som lillie har tjatat om så länge jag kan minnas. och kan ju lova att vi grät, en del.

kaka?

trädet har trillat btw, vårt fiiina fina träd. mr. björk. sorgligt men sant.

  
 

jag blir så trött på blåst. suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback