henry är en tjuv

hrm. inte speciellt mycket gjort idag, blåste bort på landet. kallt. saknar min vinterjacka. tillbaka på fredag (!!!!). tröjan jag skulle beställa tog slut innan jag hann med, får väl vänta ett år till skulle jag tro - sug min kuk alltså.

jag fick btw, choklad idag. (nöjd) micke kom och slängde pengar på mig och så sprang jag bort och köpte nege... chokladbollar och han bjöd liksom mig mä, fast han inte gillar mig. läskigt. alla tror att han har en baktanke, det skrämmer mig en aning. ha ha ha haaaaaöaöaaeh. han fyllde på kaffe till mig också. lite väl snällt för kaninen alltså.

länge leve parken.

nu ska jag nog faktiskt PÅ RIKTIGT försöka ta mig samman för dem sjunger i mitt huvud, borde försöka sova på riktigt, eller kanske läsa vilket jag har lovat mig själv sjuuukt många gånger den senaste tiden. suck. persson blev sur på mig för att jag frågade om daniel. ha ha ^____________________________________^ (inte bra, persson är snygg ._.)

btw, per slår allt och alla förevigt, han lawlade dock åt mitt xoxo, men who cares, JAG VILL ATT DU SEEER, FÖR JAG VILL INTE FÖRLORA DIG!


  
 klickar ni på bilden blir den något större!
 
resultatet av "nu går jag och lägger mig" = många skumma bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback