fucktard

fick skolfotot idag. HA HA HA HA HA HA HA HA HA HAHAHAHAHAHAHAHA, sjukt kul faktiskt, shit ma gad. aja, bara jag slipper se det så är jag nöjd X) IAMTHAFUCKTARD

älska att jobba. saknar inte skolan och plugget ett dugg. plugga skulle jag visserligen börja med idag. istället fixade vi (jag och mamma) pannkakor till mig, satte på Laputa - slottet i himlen, poppade två påsar popcorn och jag tog fram det överblivna av gårdagens ben&jerry - erkänn att du är avundsjuk :D :D :D

filmen var fin, och sen gick jag upp och försökte förstå mig på sheepdog refrängen men misslyckades totalt, istället lyckades jag hitta låten som pappa tagit bort från disken på tv'n, hade spelat in den för att komma ihåg vad det var för något - men nä, då trodde han att det var ett misstag, jag bah, skuffklufffluff. MEN, jag hittade den. nu, äääälska videon - man blir så jävla glad ♥
(danny är schnöögg)


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

filmen ni pannkaks/popcorn/ben&jerry (åh jag är avundsjuk) -såg vill jag också se! och ja! visst är videon fantastisk.

2009-11-24 @ 11:28:08
Postat av: panda

okej hej jag fattade dock EJ meningen, men yes yes allting var pretty fabulous <3 :D

2009-11-24 @ 14:31:22
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback