mitt lov - nerkortat

ingenting. ingenting i min kalender idag. inga vänner kvar
17 nu. bor hos päronen och har inge' kul, borde ta mig ut.
stackars mig. stackars mig, ingen bryr sig om lilla jag.
jag vill höra någon säga mig, att imorgon blir en bättre dag.


pimp myspace - Gickr
såhär bra tycker jag om att bli fotograferad. fu per.


NU är det en vecka sen jag fyllde år. tjo. så, vad gjorde jag på lovet?

lovschema, ungefär, allt beror ju på.
08.00-09.00 - vaknade jag, åt pepparkakor
08.00-10.30 - beroende på när jag vaknade så var jag ute och tittade på åkrarna
09.30-11.00 - åt jag frukost
11.00-14.00 - förmiddagsaktiviteter (ha ha) 
14.00-16.00 - lunch
16.00-18.00 - eftermiddagsaktiviteter
18.00-19.00 - middag
19.00-03.30 - kvällsaktiviteter

.måndagen var kirrad. hälsade på en "kattvän" på dagen, sprang i regn för att hinna med tåg och komma hem innan mina små söta flickor kom för tacokväll. BRA DAG! (alla försvann dock jättetidigt, men kul var det)

.tisdagen var en typisk dö-dag, jag orkade ingenting, var sur typ ja. men blev fruktansvärt överflummig på kvällen och toves träningspass blev väldigt fnittrigt och ja, vi satt och filosoferade om hagmans fest ♥

.onsdagen var toppen på snoppen. åkte in till lund och nove och träffade amanda och mirelle kom också, mycket trevligt. dessutom hittar elli till mcdonalds, det ni!

.torsdagen var också en ganska kukdag. hände ingenting, kanske lite depp över att behöva fylla år eller bara, usch nä fy till världen, mamma var sur och då blir ingenting lätt. MEN, självklart var baslektionen lika rolig som vanligt! mjauw.

.Fredagen med stort f för födelsedagsgrisen. kul kul, jag fick paket och frukost på sängen, två söta föräldrar som sjöng också - men som tur var inte de vanliga (jag hade sagt att jag inte ville höra dem) sen blev det ica, packa ihop kläder, syster kom hem och vi åkte till the studio i malmö, efter det (vid sex typ) var vi hemma, hämtade pappa och åt på thairesturang och sedan såg vi Apan (jag fattade nada). Blev överfallen av en blodig kanin med en människa inuti och ja, sen gick jag väl la och la mig. puss

.lördagen var ju släkten här på dagen, fick fler paketeter och jaah, älskar min lilla men fina släkt. på kvällen hade jag tråkigt. det hade per också, så han kom och flummade, vi gjorde ingenting, men vi somnade sent i alla fall. fittachu!

.söndagen var lite så, whut vad fan ligger det en liten pojke i min säng för (förutom att per inte är en pojke utan faktiskt äldre än mig), vi åt frukost, sen lämnade jag honom vid bussen, mapa och jag gick en sväng, sen kom min gudfar med sin familj och ännu fler presenter. ME LIKE. äta gott. mat och tårta. sen blev det söndagsmys som vanligt!

(toppenlov)



födelsedagsfrukost: bulle med brieost och en med jordnötssmör och en negerbolle (DET HETER FAKTISKT SÅ) och sen kaffe på det. puss.
presenter:
rubiks kub - min älskade lilla fina storebror
böcker - från mina kära mor
randig tröja - också från min mor tror jag bestämt
16 GB iPod, med filmkamera (Conrad) - från mapa och farmor

och födelsedagsflaggan var på topp :)

Fler bilder från lovets händelser
(har inte använt kameran men i alla fall, några har jag ju)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback