dag 11 kl.15.50

sitter och skriver ut papper, mina fyrverkeripapper - HELT GODKÄNDA, JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA STOLT. WOHOOOOO :D

dock så stör annso sig, hon ba "duu, det är någon på lagret som har frågat efter dig" jag bah, aaaaaaaaah, jag vet att hon ljuger men kunde ju dock inte sluta rodna. piiiiinsamt. micke är på gott humör igen, han vill låsa in hobbe (hunden som är på besök) i ett skåp och ge mig skulden, love him! ._.'

men fatta, MITT ARBETE OH PATRIK BAH, SNYGGT OH BAH YEEEAH MITT PICK OH PACK OH TJOLLAHEJ, LÖÖÖVE IT ♥


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

PoG verkar ju som en jävla asterix och obelix-film den där med vålnaderna och tvättmedlet. virusirusoapis, du är en brieost, ja, du är en brieost!

2009-11-23 @ 18:19:58
Postat av: Feffs

Alltså, påtal om inget är jag as rädd att du inte kommer gilla din julklapp i år för jag börjar på slut på min jävla dumma dåliga bajs fantasi ;<

2009-11-23 @ 23:09:24
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: panda

men feffs sluta nu, du behöver inte liksom, ge mig en julklapp om du inte vill, fick ju världsfinaste födelsedagspresenten, right? :) <3



och papillon - JAG ÄR EN BRIEOST, JAG ÄR EN BRIEOST. ligger och doftar och smälter, gott

2009-11-24 @ 14:29:16
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback