återigen söndag

söndagar är bra. jag gillar dem. trots att de alltid slutar med illamående. som nu. mår så in i helvetes illa, men så ska det vara när man käkar söndagsgodis.

kunde sova inatt. bättre än på flera veckor. tack tjejer, ni räddar mig mer än ni tror.

idag har jag ätit frukost och allt det där vanliga, sen gjorde vi mackor, vi packade in oss (jag oh föräldrarna) i bilen och jag körde till typ, vombsjön fast ändå inte. så gick vi en mil i segt tempo med lunch paus. mackor och varsinn damsugare. löve it! eller btw, heter det dammsugare? hmm. tåls att tänka på.

kom hem. gick till ica, satte mig framför tv'n eftersom min dator vägrade fungera och så tittade vi på tisdagens ugly betty (AAAAAAAAAAAAAAAAAH) sjukt jobbigt avsnitt. piss. mos. äpple.
sen såg jag på bert, åt middag såg klart på bert, tittade på 90-tals låtar och sedan ännu äldre. löve it. älska att upptäcka bra musik, älska VH1.

jag har inte haft mobilen på typ hela dagen, den dog så jag bah, disseeeen, och så ingen dator nä, helt sjukt bra!

sen såg vi the reader, TJOFLÖJT. lyckades övertala föräldrarna. den var fin, inte alls som jag trodde, men bra. i will always love kate winslet! en film värd att se. godiset ligger typ upp i halsen. men nu ska jag lägga mig. puss ♥

 
btw, VOLKER BRUCH är en riktig hottie. kan man tycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback