alltid lika uppåt som neråt

jag får inte nämna negativt här, och så är det bara. tur att jag än så länge är fast i fasen "se bara på det positiva", men som sagt, snart kommer allt dåligt nerfallandes som en sten i mitt huvud. det är smällen jag får ta den dagen allt kommer. punkt slut.

jobbat idag, fem dagar på PoG, fy fan vad alldeles för fort tiden går. jag mår lite illa när jag tänker på det, därför räknar jag in det som en negativ sak, alltså en sak att inte tänka på just nu.

kom hem, åt tåååårta och kanelbullar i massor. mest för att fira den annars ganska händelselösa fredagen. gick ut en runda, det började regna - jag gick hem igen. kall. la mig framför tv'n. låt den rätte komma in började precis. jag har verkligen tvingat mig själv att inte se den, men nu var det inget annat som lockade så att. men så fort det kom blod på tv-skärmen upptäcker jag att det rinner så in i helvete från min panna. blod, i hela facet. borde fotat, men det var så äckligt. mitt blod är skitäckligt så jag bangade det. swoff. 

annars, en liten pik till panikpratande och ordbajsande (sånna som jag). vad du än säger så kommer någon att komma ihåg det. alltså, jag hade verkligen hoppats att annso skulle glömma hela det här med att jag tyckte "en kille som jobbar ute, och kör truck" var snygg. men ack nej. i morse hon ba "där är han ju!" och jag såg honom också, men hade verkligen hoppats att hon inte såg ut genom fönstret utan gjorde var hon skulle. istället blev det, "ja, men fan annso, du skulle glömma det, fan, ja men ja. nä, ja. ååååh" 

och ni vet det här flinet som man får till ibland typ, "haha, jag vet för mycket". eller nåt, typ. det flinet, vi mötte daniel i trappan och hon bah, "hej, HEJ" och jag ville dö lite när annso skrattade. jag sa istället "vad gör du om jag häller kaffe på dig nu?!"

nu ska jag se film. har fått mina pyjamasar idag OCH löst rubiks kub. puss  ♥
pyjamasbyxor ↓ ingen matchande tröja till. den andra lägger jag ut imorrn!


Kommentarer
Postat av: Les Pâtes Papillon

har du löst rubiks kub!?! WOW, du är min idol (i stormen)

2009-11-18 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback