torsdag

borde, måste, tar det sen. vad ska det bli av mig?

Dagens tillstånd: relativt stabilt
Dagens humör: upp&ner, typiskt oförstådd bakfull tonåring
Dagens klädsel: mjuka lena leggins, cookiemonster t-shirt, converse, adidas tjocktröja
Dagens frisyr: utsläppt bara allmänt jätte som vanligt
Dagens planer: var att överleva dagen (YES I DID IT) och egentligen plugga (NO I FAILED) nu ska jag sova
Dagens önskan: att allt bara blev till något bra
Dagens fundering: vad ska det bli av mig?
Dagens materiella vill ha: fler tavelramar, vill jag ha, just idag.
Dagens stressmoment: skolan
Dagens nedräkning: daniel imorgon
Dagens roligaste: hm, kan ha varit att trycka in ansiktet vid kopiatorn med naomi kan tänkas :]
Dagens textrad: "take me in, and throw out my heart and get a new one"
Dagens låt: starry eyed - ellie goulding
Dagens mitt liv som film: jag är fan johan i hata göteborg just nu, så jävla feg och värdelöst liten.

- nä vi gick o la oss vid fem typ.
- vadå, hade ni fest eller?
- ja, efterfest, dans och så...
- få inte några dåliga vanor med anna nu, festa mitt i veckan, pff...

mamma, stackars lilla mamma.

Kommentarer
Postat av: Djuf

festa mitt i veckan! närå...bara glömma gå och sova lite -hah! http://www.flickr.com/photos/st3f4n/3820389723/in/set-72157616350171741/

2009-12-10 @ 23:46:58
Postat av: Naomi

Du + Jag + Kopiator = Sant!

2009-12-12 @ 17:51:43
URL: http://ekbladsdotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback