pepp fest och detektivbyrån

onsdag:

. dagen i sig var väl ingenting att hurra för, eller var den det? jag minns inte. igår.

. eftermiddag så var det ganska jättefantastiskt att fotograferas med amanda, fy fan vad kul det var, WOW! i love you i love you i love you

. det bleb kväll och direkt till smålands och hej min fina, älskade syster, prata och vimmelvin, lite dans och lemmeltåg, och jag hela dagen varit så låg, spann direkt igång med din peppande röst som drar mig uppåt igen.


jag förblödde på vägen. nej, men mitt skoskav söndrade och anna skapade ett fantastiskt vackert plåster till mig!
i feel you fucked.



sen dansade vi en stund, så kom det fyra män, robin, robin, john/olle sarri wannaB (?) och öh, saywhoooot (??????) och vi drack lite mer vin och pratade, sen sen seeeeeeeeeen, blev det detektivbyrån för heeela slanten :D


oerhört bra bild, we loooove mobilkameror!

efter konserten sa man hej hallååååå till people in the world, hoppade ut från mejeriet, klättrade i byggnadsställningar, skrek, hoppade, dansade på gator och torg. sen var vi hemma i lägenheten igen, plötsligt, och då blev det efterest, eller ja, galenskap. vi gillart. dans dans dans dans det var bara dans dans dans. och pepp, och söndertrampad fot här, och en däckad man där. trevligt. runt halv fem var männen borta och anna och jag lagade mat, borstade tänderna och gick och la oss. puss på en fantastisk kväll. INTE OKEJ att snusk-pelle blev bortrövad som halsduk (?!?!??!?!?!)



vad mer att säga? FAN-TASTISKT! ♥


Kommentarer
Postat av: Djuf

dans dans dans dans det var bara dans dans dans. och pepp, och söndertrampad fot här, och en däckad man där. trevligt. Fan-tastiskt sumerat <3 sisisis hey sister want you come with me, its so much to see i show you all!

2009-12-10 @ 23:50:22
Postat av: Naomi

Detektivbyrån vad det bästa!!! <3

Du är det bästa! <3

2009-12-11 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback