ON STAGE - Malmö Arena

sen bar det av... amandas syster körde amanda och mig till dalby där vi tog malmöbussen som passerar staffanstorp för att marcus skulle ha följe med oss också då japp. och ja, i malmö tog vi taxi ut till arenan och utan något krångel kom vi in och fann våra vänner, drack lite för många fördrinkar och fy fan vad roligt det är att se alla onyktra, speciellt surgubben själv!

vi förflyttade oss och utan att slösa drinkbiljetter så hade jag ett glas vin i handen tack vare patrik faktiskt (!!!)  och minglade runt, blev uppvisad som "den bästa praktikanten någonsin" av annso och ja, pratade allvar med dan och micke, hamnade i helt fel sällskap* och svängde runt lite med kaninen som erkände att han hade börjat gilla mig, "när man har vant sig liksom"

 




väl i/på arenan sådär, showen var bra och jag satt bredvid magnus (den döve mannen) vilket jag först var lite rädd över, men det gick jättebra och vi är så hårt bästisar nu (nöjd) men andra hälften av uppträdandet så stod man ju mest i trappen och klappade och dansade med alla. eller så gick man ut i korridoren och kelade lite med helt fel sällskap*

 
* FEL SÄLLSKAP, ERROR, FEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!
(dock snygg, söt och bra på att kyssas, MEN DÄRFÖR, FEL SÄLLSKAP)



Efter det där blev det dansa dansa dansa med alla favoriter, med clabbe som DJ! (omg, gubbe) men kul var det och man märker att man är tjej, singel och liten, ser oskyldig ut när ett x-antal män är fett på. jag skryter inte, för alla män är inte helt okej snygga och ska jag vara seriös var vissa sjukt obehagliga. kanin-micke räddade mig flera gånger dock, genom att ta mig om magen och göra en snurr med mig. kände mig väldigt liten just då, men wtf! ♥

 michael kanin, du är verkligen räddaren i nöden

sen var ju faktiskt daniel där också. och plötligt befann han sig framför mig. väldigt nära, väldigt på och tjoh. fyra veckors dregglande - det var totally värt det. reauwr.

dock inte okej att ALLA, höll på med det sen, men jaja. jag klarar mig.

allt tog slut lite väl fort. och efter lite förlängd tid pga borttappandet av min tröja och amandas kavaj var alla borta, så tog vi (amanda, jag, michael, marcus, johan och daniel) en taxi till lund, jag vet inte hur det gick till men daniel och jag var plötsligt hemma hos mig, i min säng and dot dot dot....


Kommentarer
Postat av: Djuf

hur gamal är daniel? han ser ut att va 30 över!

2009-12-07 @ 17:48:14
Postat av: panda

det finns väl ändå ingen bild på daniel här inte XD

2009-12-09 @ 08:01:07
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback