och så dampar vi lite till

trött på allt, men ska man vara postiviv så ska man. därför tänker jag göra något åt de som gör mitt liv negativt. tjopp.


tappade bläckpennan i kaffet. stress? oro? elelr av ren klumpighet?

idag har jag gått i skolan. eller ja, gått och gått. strövat, slasat. hur som helst, lärarna älskar mig, har haft kul, onödiga lektioner. flumma upp och ner och hit och dit och sen så blir det bara mer. nej men, nästan. studion med maja också, väldigt intressant. wohoooew, det får vi se ltie bilder på någon dag. (om nu bilduppladdningsfunktionen skulle vilja fungera)

såg klart funny games, tänkte plugga men backade och satt och åt godis istället. mums :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Saknar dig, kommer hem om 3 dagar!!

2009-12-15 @ 17:06:29
URL: http://twitter.com/nidnal
Postat av: panda

idag är det två! längtar!

2009-12-16 @ 12:24:04
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback