mina vinterskor läcker

kan ni tänka er, sjukt värdelöst med vinterskor som inte tål snö. sinnessjukt illa. så tja, jag får köpa nya. snön är ju här, det är sjukt mycket också, överallt. halkade typ miljoner gånger när jag skulle ut från daniel till bilen i "morse" (typ ett), ofta det var max tjugo meter och jag halkade verkligen hela tiden! lawl.



igår var det skolavslutning. nästan samma uppträdanden som förra året ungefär, lika mysigt för det! :) dock ingen resa till götet på eftermiddagen i år, lite sorgligt faktiskt, men men. istället blev det fnurra runt med blöta strumpor och en godispåse i fickan tillsammans med naomi. vi blev båda godkända på matteprovet så det blir fantamig omprov! VG ska man ha! :D

frös så jag skakade när jag kom hem, tjockade lussebullar och såg på yesman. senare på kvällen åkte jag alltså till dalby och mös hos danne! ♥




nu sitter jag och lyssnar på julmusik och ikväll blir det terese som äntligen kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback