lördag

att vakna bredvid danne var nog. nä jag vet inte, skumt. hur som. skit samma. säger inte mycket, men söt pojk. 

gick en mil, pratade och pratade om PoG, märkte att mamma stängde av öronen, förstår henne. jag klarar nog inte av att bra saker händer mig. i can go on for hours.

KRISS idag, springa runt på stan och fika med kriss, fy fan vad glad man blir av dig snygging! (bilden)









kom hem, ganska lugn och glad och trött. lyssnade på musik, sen åt vi chili con carne, och sen har jag tittat op yellow submarine och ätit glass - gott gott gott gott :']


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men de är ju jag på den bilden!

Jag blir massa glad av dig oxå <3

2009-12-22 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback