loco commotion

idag har det ännu inte hänt så mycket. eller ja jo, daniel var ju i min säng när jag vaknade, precis som för en vecka sen. hjälp mig innan jag blir vänjer mig vid honom.

sen har jag bara typ ätit, slått in paket, sjungit och skrikit jättemycket eftersom föräldrarna for iväg. mwiahiwhaiwh. det lät säkert jättefint *nöjd*

nu ska jag titta på julkalendern (snart) och sen ska jag försöka få mina föräldrar att laga den jävla ullgrytan och sen kommer lillie och sen blir det lucia movie night. tjoho.



ni hjälper mig att leva igen.



Kommentarer
Postat av: Djuf

vad söt du är på bilden när du trcker ihop dina meloner (:

2009-12-13 @ 10:55:08
Postat av: panda

haha, jahaaaa, jodå vi gillar push-up!

2009-12-16 @ 12:22:59
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback