julafton imorgon

jullovet har hitintills, ja sen måndag inte varit mycket till världen. jag som skulle så mycket. men men, en dag, just måndag var nog det finaste på ganska jättelångtid, eller ja, jag menar, det var mysigt. hela dagen liksom. puss på sånt, ohyes!

för i måndags var jag i lund med kriss och amanda, vi lekte i snön och hade oss, sjukt mysigt var det. älska. och sen var jag hemma typ en halvtimme och sen var jag ute i snön igen, fast i sandby och med henrik den här gången. ALLTSÅ, typ bästa heldagen på länge. (ibland kan ju kvällen vara väldigt bra, eller bara morgonen)

1. 2. 3.
4. 5. 6. 7.


1. två nyförlovade, glada vänner
2. älskade kriss och amanda
3. a.a.k. ♥
4. kriss babe
5. amanda shy
6. jag happyshy
7. my lovely ones


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

tisdag: var i stan i några omgångar, hämtade alex på stationen. TJO :D
onsdag (idag): farmor har anlänt, jag har dammsugat och även idag varit och farit i sökandet på ål. blää.

imorgon: julafton, shit. borde gå å lägga mig nu, kan ju inte vara vaken efter tolvslaget, då är det ju liksom, jul... sabbar man ju stämningen, och det vill man ju inte göra ^^


Kommentarer
Postat av: anomi

Den sista bilden på dig är fantastiskt vacker!

2009-12-24 @ 00:09:45
URL: http://ekbladsdotter.blogspot.com/
Postat av: Kriss

Du är oxå älskad ! <3

2009-12-25 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback