godmorgon

hallå hallå, förlåt att jag missat det fär med att skriva de två senaste dagarna, det händer inte så mycket. skola är som det alltid ha varit, och jag som hoppats på förändring. förutom att matteprovet inte är denna torsdag utan nästa torsdag är ju dock fantastiskt.

nu tittar jag på julkalendern, tror jag har packat ner alla nödvändigheter tills ikväll - DETEKTIVBYRÅN! :D (ska sova hos systeryster ikväll, mysigt) men innan dess blir det fotograferas med min snygging amanda.



jag har sovit för lite de senaste nätterna trots att jag sovit mer än vanligt, skumt. och nu ja, sitter jag här med min avskedsgåva från PoG, fruktansvärt vacker är den, ska fotografera den imorgon, och tja. jag saknar det.


Kommentarer
Postat av: sär skrivning

kommer bli fett

2009-12-09 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback