fullsmockad tisdag (!?)

för att jag har gulligaste linnet ever. ♥
                                              ↓
idag
har jag, praktiserat. shit. vill inte sluta, det är så kul. dock gick jag på lunch 13.15, typ en timme senare än vanligt nästan, bara för att hinna klart med en grej som var tvungen att bli klar. men det var kul. och så har marcus märkt att jag är kittlig, jättekul. ha ha.

sen kom jag hem vid kvart över fyra, förvirrad. springer lite. duscha. laga mat. inse att jag inte orkade gå till ica och handla (fixar imorgon) och sen cykla till barnvakt. tre saker och det tog hela dagen. helt sjukt. men ja, jo. det löser sig, plugga får jag göra en annan gång.

dock INTE OKEJ, att jag tappade ett läxpapper på vägen till barnvakt och sen hittar jag det tre timmar senare. okej om jag tappar det, kan jag alltid skylla på nåt, men att jag hittar det igen. suck. beviset på att INGET händer i sandby. och mina 210 kr jag tjänade ska jag ge till mamma, eftersom jag är skyldig henne en del. men men. happhapp. puss och allt det där. 


 







 


Kommentarer
Postat av: Djuf

fin bild. men lurifix är sjukligt obehaglig och helt plötsligt en V

2009-12-02 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback