fredag för fix

efter en mindre jobbig arbetsdag var jag ganska ledsen. försökte peppa men det var svårt när jag visste att det var min sista dag. annso var ledig och suss också, så jag hjälpte kerstin med paket och bodil med att slå in krukor. jag gick vid tolvtiden, bad bodil att ställa fram kakan som jag bakade igår.

BTW, satt inte vid datorn igår, hade ingen lust. alls faktiskt. palla.

anyway. åt för mycket lunch, erkänner att jag tröståt pga sorgen att lämna PoG. tss. kanske inte riktigt, men nästan. efter några timmar, men lite väl tidigt ändå började jag fixa inför kvällen. on stage malmö arena. med mina älskade arbetskamrater. finast.



   


nåt sånt här såg jag ut efter det. sminket alltså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback