fjärde advent (!!!!!!!)

shit, redan? vart tog tiden vägen? jag har ingen aning men jag är jävligt trött på allt tjat hemma, skönt att mamma jobbar lite denna veckan. jag blir så jävla irriterad. gud. suck. kiss och mos.

annars har det inte hänt så värst mycket idag, det är söndag liksom. visst jag har gått över en mil, mitt hår frös till is och jag har bakat pepparkakor och fixat lite annat inför julen. tagit hela dagen, förutom godisstunden med änglar och demoner nu ikväll.


ja nä. imorgon blirre staun antar jag, fantastiskt. snart julafton, kalle anka och mys. PUSS ♥

btw, sjukt onödigt inlägg. jag kan ju lägga till något knäppt, typ, att jag "klämde" en "por" (stavning?!) på örat och det blev värsta crazy fetegrejen alltså, och varje gång jag petar på den nu, börjar det blöda så in i helvete. och tydligen så förblöder man lättare när det är kallt, det lärde oskar mig idag. det hade med något att göra, ett ord som jag aldrig hört men som jag är övertygad om att han stavade fel på, han är inget ljushuvud den där (a)



foto: Maja
random redigering: jag


Kommentarer
Postat av: Feffs

du är vacker, jag saknar dig, det är så mkt som finns att säga. allt gör ont! <3

2009-12-21 @ 14:16:52
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det säkert att man förblöder lättare när det är kallt? det tror jag inte på eftersom det sker en vasokonstriktion när det blir kallt (kärlen drar åt sig istället som för när man är varm - kärlen vidgar sig). jag är inget ljushuvud men det är vad jag har lärt mig på fysiologin.



jättefin bild älskling! puss och god jul!

2009-12-23 @ 18:01:24
Postat av: Terese aka lalleballe

OCH mitt namn va lalleballe

2009-12-23 @ 18:01:59
Postat av: panda

äsch, du vet, hammar har egentligen ingen koll på vad han snackar om, det borde vara tvärt om, kan man tycka men han är ju lite freakshow så tja, vem kan klandra honom? ^^

2009-12-23 @ 23:09:08
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/
Postat av: Anomi

Miss you pumpkin!

Och du är en av de vackraste kvinnorna jag vet! <3

2009-12-23 @ 23:41:03
URL: http://ekbladsdotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback