allt hemskt händer till jul

 

eller? kommentaren jag fick igår bekreftade att inte bara jag har ett helvete just nu. det är inte okej. INTE OKEJ! åt helvete med himlen...

idag har varit sista skoldagen, två prov varav det första (mediekunskap) var sjukt överflum och alla satt och tja, flumma ihop en egen tv-kanal. prov nummer två var matte B och efter ca 10 minuter gav de flesta upp och insåg att de inte kunde det och lämnade in prov med streck, blommor och annat kludd. däremellan spelade vi TP på textlektionen, och drack glögg och åt pepparkakor. mysigt, javisst!

 

hemskt att säga hejdå dock, och god jul. vadå jul? vart kom den ifrån? ._.

imorgon ärre frivillig julavslutning på star hotel, jag ska dit men inte många andra som ska. slut på skolan för ett tag. ganska skönt att slippa känna sig genomskinlig varje dag fram över i alla fall, jag klarar mig, det gör jag alltid med det är jobbigt ändå.

ska nog sova nu, känns som om jag förtjänar det! :D

btw kom det kaffe ur bläckpennan jag tappade i muggen häromdagen, jag tyckte verkligen det var kul också. tss :)

 


Kommentarer
Postat av: Djuf

det var kul - med kaffe ur bläckpennan, nästan i stil med johannas makaroni ur näsan när vi skrattade så mycket att hon svalde fel (detta var nog under mellanstadietiden, då man fortfarande skratade med varandra)



du är hur som helst inte osynlig för mig. jag älskar dig!

2009-12-19 @ 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback